fredag 13 februari 2009

Att gå från att titta på bilder i gamla fotoalbum till att springa runt i huset och köra "snärt-leken" med handukar kanske har tagit ner oss på lekskole-nivå idag. Men jag trivdes som fina fisken. Även Råffe fick vara med ett tag och bli brutalt skyfflad mellan två superglada tjejer. Jag tror inte han var så nöjd som vi var...

Jag har haft en grym eftermiddag hos Lovisa, som vanligt blev det bakning, denna gång chokladbollar som jag tror är 1000 gånger godare än Jo-Anns hjärtformade kakor....

Att RFSU`s ledare hade snygga kläder var det ingen tvekan om, även fast jag fick påhopp, som man inte skulle göra, av Jo-Ann så är jag ändå nöjd!
Kvällen kommer nog bjuda på råchilliiiiiiiiiiii i min soffa med en drös härliga tjejer! Har hamnat i mitt hus ett antal gånger på sistone, men! mi casa es su casa(?)!
Saknar fina Andrea, Julia och Siri gör jag också! Måste ses på lovet, dom har inget val!



fina vän!






vad heter flickors motsvarighet till kondom??

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha, går det att bli mycket sötare!

Anonym sa...

pesar

Anonym sa...

jaaaaag saknar dig. ruggigt länge sen! vi styr ihop något snart snyggo <3