fredag 20 februari 2009

Alla bilder som jag lägger upp i bloggen ska inte relatera till inlägget, dom relaterar till mig som person. Det är därför jag kanske lägger upp helt onödiga bilder för er, men inte för mig...

Har inte haft tid att skriva någonting idag förrens nu! Har gymmat, fixat i rummet, packat, fixat håret och sminkat mig och så. Under kvällen ska jag och en drös flickor bege oss till Norrviken, där Sandra har stått och lagat mat till oss. Vi ska mysa, äta gott och bara vara. Super början på helgen. Imorgon ska jag och Denise fixa cash till oss själva genom att servera på ett årsmöte! Skoj! Kómmer nog få dra några danssteg, det är alltid kul! (Y)

Jag ska ha på mig ett par skor som jag aldrig har haft på mig förr idag, mest för att jag ville ha ett par svarta skor. Men det ska nog funka, ska ta med mig ett par extra om jag får skavsår! Funderar på att köpa lite godis också sådär så att man har till ikväll!

Nej nu ska jag borsta gaddarna och sen ska jag bege mig ner till stationen!

over and out.

Inga kommentarer: