tisdag 10 februari 2009

Nu har jag hjälpt att promota min kompis madelenes blogg. Visst var den bra??? Hon är inte så bra på att lägga upp inlägg, men jag ska ligga på henne på den punkten! Det löser sig kära läsare, det löser sig. Skulle hälsa från henne att hon hälsar alla, söta, snygga, sexiga, fula, tjocka, smala, finniga, vältränade och ovältränade läsare välkomna! fniizzzzzz


Nu ska jag och min andra kompis Madeleine pumpa mage på gymmet, eller ja vi ska iallafall försöka, för beach -09 och Rhodos -09 (upprepade jag det en gång till nu F?) är ju snart på gång, måste var fit for fight då!


Eftersom lågkonjunkturen har träffat även mig bestämde jag mig för att panta flaskor för att få pengar, inte för att det var stor kovan, men jag bidrog iallafall till en bättre miljö, det är en bedrift i sig! Grymt IDA!!


Inga kommentarer: